Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Huawei Mate 10 Pro

• Google Pixel 2 XL

• Nokia 8

• LG G7

• LG V30

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

evholten

evholten

• Lid sinds 09 oktober 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2017
  • 23:13

Mijn Motorola Moto G3 mobiele telefoon heeft redelijk tot goed wifi ontvangst, maar zodra ik de hotspot aanzet verbreekt de verbinding. Ik wil dit gebruiken om op een Asus 2in1 internet te hebben, omdat deze hetzelfde wifi signaal niet of nauwelijks ziet. Verbonden met Motorola krijg ik op die 2in1 uiteraard 'verbonden, geen internet' omdat op de Motorola mobiel het wifi icoontje uitstaat. Hoe komt dat en wat kan ik er aan doen? 

Bedankt voor tips!
Mvg, Erwin

OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 795
  • Reputatie 10
  • 10 oktober 2017
  • 05:21

Hotspot functie op telefoon is om mobiel internet te delen,  niet om internet via wifi te delen. 

Een telefoon kan maar aan 1 wifi-netwerk deelnemen. Zet je de hotspot aan, dan raak je dus ook internet via WiFi kwijt. 

Wat jij nodig lijkt te hebben is een access point of wifi repeater. Of kijk eens of je de kwaliteit van het wifi-netwerk kunt (laten) verbeteren.

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root (for testing only)
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 7.1.1 (main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock

evholten

evholten

• Lid sinds 09 oktober 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2017
  • 12:14

Bedankt, dat wist ik niet eens :S 

Ik heb een wifi repeater maar die scheidt er na 10 minuten mee uit … Kan het zijn dat de provider de repeater kan zien en die verbiedt? Of wat is anders de reden dat die maar kort functioneert?

Kan ik geen kabel neerleggen van het access point naar mn werkplek? Kan dat met USB? Moet het netwerk dat toestaan? Dit zijn geen android onderwerpen meer, dus misschien moet ik deze vragen elders opzoeken. 

Tnx anyway!

Bewerkt (10 oktober 2017 12:19)
gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 5028
  • Reputatie 250
  • 10 oktober 2017
  • 18:50

Je zou een utp kabel kunnen leggen vanaf de router en daar je asus 2 in 1 op aan kunnen sluiten tenminste als dat je probleem is. 
Ik weet niet hoelag je moet overbruggen maar een utp kabel van 25 a30 meter vanaf router moet nog wel kunnen. 

Verder zou een WiFi repeater gewoon moeten werken weligt even de repeater resetten en opnieuw laten verbinden.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren