Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • OnePlus 6

• Xiaomi Mi A1

• OnePlus 5T

• Samsung Galaxy A8 (2018)

• HTC U11+

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Kirana2503

Kirana2503

• Lid sinds 12 december 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 december 2017
  • 11:58

Hallo lieve Android-gebruikers,

Sinds kort gebruik ik een bluetooth toetsenbord (Samsung EJ-CT800) voor mijn Samsung Galaxy Tab S 10.5". Deze tablet gebruik ik als vervanger voor mijn laptop voor school (die is te zwaar om altijd maar mee te sjouwen), dus het is belangrijk dat de tablet, in combinatie met het toetsenbord, gewoon zijn werk doet.

Het probleem is als volgt: Mijn tablet lockt uit het niets, tijdens het typen. Tegelijkertijd valt de bluetoothverbinding met het toetsenbord weg. Dit gebeurt heel vaak (om de drie zinnen die ik typ, ik overdrijf niet, en meestal als ik op 'Enter' druk). Als ik het toetsenbord even aan- en uitzet, maakt ie weer verbinding via bluetooth en dan kan ik weer drie zinnen typen. Bij dingen als verslagen, waar ik het meeste aan werk met mijn tablet, is dit bijna frustrerend.

Soms is het ook zo dat het interne toetsenbord ineens verschijnt, die krijg ik dan niet meer naar beneden. Het duurt dan ook een aantal seconden voordat de bluetoothverbinding met de tablet weer wegvalt.

Als ik op Google zoek en ook op dit forum, zie ik heel erg veel vergelijkbare situaties, maar zonder oplossingen! Ik denk dat de enige oplossing is om het bluetooth toetsenbord een hard reset te laten draaien maar omdat het geen interne schijf of iets dergelijks heeft, ben ik bang dat dat niet kan. Ik kan in mijn tablet ook niet voor een optie kiezen die de instellingen van mijn toetsenbord terugzet naar fabrieksinstellingen.

Heeft iemand tips?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren