Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • HTC U11+

• Huawei Mate 10 Pro

• Huawei Mate 10 Lite

• Google Pixel 2 XL

• LG V30

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Nirxus

Nirxus

• Lid sinds 01 augustus 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2012
  • 11:23

Beste Android gebruikers,

Ik zit met het volgende. Ik heb een game geinstalleerd en die wil ik verwijderen om de savegame te resetten, maar op een of andere manier bewaard hij de save-game. Ik heb al geprobeerd om de game te verwijderen via instellingen en ook via de Play-Store. In beide gevallen zegt hij de game te hebben verwijderd. Echter als ik hem opnieuw installeer kom ik terug in de oude save-game. Oh en ik gebruik een Galaxy Tab2 10.1

Iemand nog goede ideeen?

Alavst bedankt!!

Bewerkt (24 april 2013 15:20)
jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 1 augustus 2012
  • 11:34

Kun je met de gratis app ‘ES File explorer’ de savegame niet opsporen en verwijderen?

Nirxus

Nirxus

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2012
  • 11:53

jwhoutepen;327393
Kun je met de gratis app ‘ES File explorer’ de savegame niet opsporen en verwijderen?

Ik heb ‘ES File explorer’ gedownload maar krijg de bestanden niet gevonden.. Zou niet weten waar ik ze zou moeten vinden… Alle mappen inmiddels wel nagekeken maar geeft me geen duidelijk inzicht wat er bij dat spel hoort… Het gaat om ‘Brightwood Adventures’ van ‘Kiwi Inc.’

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 1 augustus 2012
  • 12:08

Ik zou de zoekfunctie van ES gebruiken. Moet toch te vinden zijn. Let op: de eerste keer staat vlgs mij bij zoeken ‘Alle afbeeldingen’ geselecteerd. Dit moet je veranderen in ‘Alles’.

Nirxus

Nirxus

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2012
  • 14:08

Ook dit heb ik nu geprobeerd maar heeft hellaas niet geholpen… Toevallig nog meer suggesties?

———- Update van bericht ———-

Hmm ik heb ff op hun site gekekn maar schijnt dat het spel opgeslagen wordt op hun server en kan niet gereset worden… Erg matig als een maker van een spel geen reset optie in het spel zet… Lijkt me logisch dat mensen een spel vaker dan een keer willen spelen. Ik ga het spel wel verwijderen en kijk wel of ik iets anders kan vinden. In ieder geval bedankt voor je hulp jwhoutepen

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 1 augustus 2012
  • 14:33

Ik kwam al bij dit vermoeden uit. Had het spel al geïnstalleerd en even gespeeld. Daarna gezocht en niets gevonden. Moest haast wel online zijn. Wat je zegt ja, minpunt. Misschien is het een idee om de maker een mail te sturen?

Azagthoth

Azagthoth

• Lid sinds 04 februari 2014
  • Berichten 59
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2015
  • 12:18

Ik heb dat probleem ook al gehad. Ook heb ik de link gaan G+ verbroken uit de hoop opnieuw te kunnen beginnen. Helaas. Uiteindelijk heb ik het spel maar verwijderd.

Sommige makers van spellen hopen dat je per ongeluk de gems/kristallen of andere gamemechanic gebruikt waar je geld voor moet betalen en anders maar heel langzaam zich weer aanvult.

Heel handig hebben ze de locatie om gems te spenderen op dezelfde positie zitten als de aanvalsknop (of een andere knop die je regelmatig snel achter elkaar tapped tijdens het spel).

Greetings,

Dark Lord Azagthoth

Azagthoth

Azagthoth

• Lid sinds 04 februari 2014
  • Berichten 59
  • Reputatie 0
  • 29 april 2015
  • 15:33

Altijd handig om in zo'n geval een oud tweede smatphone te hebben. Hierop installeer je de game. Speelt de tutorial todat hij de optie geeft om aan G+ te koppelen. Dan krijg je de optie om de oude save game te overschrijven. Nadien kun je dit oude toestel weer gewoon factory resetten (er staat toch niks belangrijks op) voor een volgende reset van je game.

Bewerkt (29 april 2015 15:34)

Greetings,

Dark Lord Azagthoth

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren