Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 8 Sirocco

• OnePlus 6

• Xiaomi Mi A1

• Samsung Galaxy S9+

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

CroonieWieWoop

CroonieWieWoop

• Lid sinds 25 april 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 25 april 2014
  • 21:49

Hallo iedereen,

Ben net aangemeld op dit forum, en lijkt me wel handig als ik wat vraagjes heb en wat te weten wilt komen. Maar goed. Ik heb dus een acer liquid e2, een prima ding. Had er wat games op gezetten zoals GTA San Andreas en Modern Combat 4 etc. Alles werkte perfect. Na een incidentje was die gevallen (niet mijn fout) maar kon ik een nieuwe telefoon krijgen van baas (verzekering regelt dat). Maar dat doet er niet toe. Nu heb ik dus een nieuwe samsung galaxy s4 mini. Prima ding en werkt goed. Maar nu komt het probleem dus. Ik zet het .apk bestand op mijn telefoon, Kopieer het mapje waar het .obb bestand in staat ook naar telefoon. Zoals het hoort, ik installeer de .apk en nu komt het probleem (eindelijk ^^). Nu ik het mapje met de .obb bestanden wil verplaatsen (naar android/obb) duurt het even (zoals gewoonlijk) en dan op het allerlaatste moment als ‘t bijna verplaatst is… Meld m’n telefoon dat hij het mapje niet kan verplaatsen. Ik installeer mijn spellen het zelfde als op mijn acer… Maar op mijn sgs 4 mini kan ik het gewoon niet verplaatsen. Wat moet ik doen? Heb echt al heel het internet afgezocht. Ik heb niet heel veel verstand van roote, en begin er liever ook niet aan.

Groetjes,
Ronald

P.s. Sorry als ik m'n post verkeerd heb geplaatst…

coolnessQ

coolnessQ

• Lid sinds 19 april 2014
  • Berichten 155
  • Reputatie 10
  • 26 april 2014
  • 09:41

Heb je de spellen uit de playstore gehaald of gwn gwn random ergens?? Probeer de obb map eerst in je download te zetten en daarna naar je android/obb

CroonieWieWoop

CroonieWieWoop

• Lid sinds 25 april 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 april 2014
  • 11:54

'random ergens'–> Dat doe ik ook, en als ik dan vanaf mijn telefoon de map verplaatst dan op het laatste moment zegt hij dat

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren