Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 8 Sirocco

• OnePlus 6

• Xiaomi Mi A1

• Samsung Galaxy S9+

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Natasja1982

Natasja1982

• Lid sinds 26 oktober 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2014
  • 10:19

Beste gamers,

Mijn opa van 79 jaar heeft een Samsung Galaxy Tab 3.Hij doet er graag legpuzzels op.
Dan heeft hij bijvoorbeeld Jigsaw puzzels,maar als je er dan mee stopt,moet je opnieuw beginnen?

Dus zeg maar als je er mee stopt dat je de volgende dag de puzzel niet verder kan maken maar opnieuw moet doen.
Kan iemand mij uitleggen of dit zo hoort?

Natasja1982

Natasja1982

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2014
  • 12:27

niemand?

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 5576
  • Reputatie 250
  • 28 oktober 2014
  • 13:09

Welke Jigsaw puzzel, er staan er meer in de playstore.

Bewerkt (28 oktober 2014 14:51)
Natasja1982

Natasja1982

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2014
  • 20:47

Hij speelt die legpuzzels van Jan van Haasteren en de rest ook. Maar hij kan de puzzels niet saven kan dat ook niet?Of is daar een foefje voor?

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 5576
  • Reputatie 250
  • 28 oktober 2014
  • 21:41

ik heb hem even geprobeerd zodra je een puzzle begint en je hebt een aantal stukjes gelegt slaat hij hem automatisch op hier zijn geen instellingen mogelijk aleen de taal, let er wel op dat als een stukje goed ligt hoor je een klik als je die klik niet hoort kan hij hem ook niet opslaan, als ze eenmaal goed liggen kun je ze ook niet meer verplaatsten.

zodra je het toestel uitzet of afsluit en je wilt weer verder gaan met puzzelen open je de app dan druk je op start en dan links in het scherm staat 'verder puzzelen en daar staan dan weer de opgeslagen puzzels, zie bijlage.

slaat hij niets op dan denk ik dat het probleem of aan de tablet ligt wat ik niet denk maar eerder een bug in het programma je zou contact op kunnen nemen met de developer/ontwikkelaar van het programma en je probleem voor leggen.

let op! draai geen apps die automatissch dingen afsluiten of schoonmaken zoals batterij savers de app clean master enz… hierbij bestaat de kans dat het geheugen van de app gewist wordt en daardoor de opgeslagen puzzels wist

ik heb dit op een htc one m8 geprobeerd en geen problemen ondervonden.

Bijlage:

Bewerkt (28 oktober 2014 21:57)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren