Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • OnePlus 5T

• HTC U11+

• Huawei Mate 10 Pro

• Google Pixel 2 XL

• LG V30

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

louis144

louis144

• Lid sinds 15 augustus 2016
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 28 maart 2017
  • 12:44

als je een game naar sd kaart verplaatst en de sd kaart is gewoon external memory: wat als de game oorspronkelijk op internal memory 1 Gbyte was?
ik heb gelezen dat op external memory enkel de apk file komt en de max apk file zou 50 mbyte zijn: betekent dat dat er max slechts 50mbyte van de game op de external sd kaart komt bij een move?

Azagthoth

Azagthoth

• Lid sinds 04 februari 2014
  • Berichten 59
  • Reputatie 0
  • 18 april 2017
  • 13:03

Is het je ook opgevallen dat de totale grote van de app groeit met de helft wat op de SD card gezet is. Dus je opslagwinst is maar de helft.

Greetings,

Dark Lord Azagthoth

louis144

louis144

• Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 18 april 2017
  • 13:40

ik heb het nog niet geprobeert met een game.
Ik gebruik de app "storage space" om het verbruik van mijn intern en extern geheugen te bekijken maar die app werkt blijkbaar niet nauwkeurig genoeg om te zien wat de app eigenlijk op inetrn geheugen zet en op extern als je de app verplaatst naar extern geheugen.
Samsung zelf heeft mij gezegd dat slechts een deel op de sd kaart komt: dus het zou kunnen dat er slechts de helft opslagwinst is.

louis144

louis144

• Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 18 april 2017
  • 14:11

ik heb het net geprobeerd met een game van 150 mbyte.Als ik die verplaats naar mijn sd kaart (nu zie ik het wel in mijn app "space storage") is er 90 mByte naar de sd kaart gegaan en is er 60 Mbyte bij mijn intern geheugen vrij.

louis144

louis144

• Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 18 april 2017
  • 15:08

toen ik de game (asphalt 8) startte wou hij 1300Mbyte downloaden.Ik heb het niet gedaan.Ik heb op het internet gelezen dat "overzetten naar SD kaart" niet werkt voor die gigabyte.
Je kan dat alleen overzetten naar je sd kaart als je uw smartphone root door middel van de volgende app foldermount:

http://www.patchworkoftips.com/move-large-android-games-external-sdcard/2915/

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren