Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 8 Sirocco

• OnePlus 6

• Xiaomi Mi A1

• Samsung Galaxy S9+

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 5576
  • Reputatie 250
  • 14 december 2015
  • 14:34

ik ben al een poosje bezig om de playstore app werkend te krijgen op een parrot asteroid tablet maar krijg telkens een foutmelding.

de fout gebeurt meteen zodra ik een app probeer te downloaden.

de foutmelding die ik krijg = fout bij ophalen informatie van de server [RPC:S-7:AEC-05R46-QC7H-HAFPI]

ik heb al geprobeerd om de gegevens en het cache geheugen te legen verschillende playstore en framework service apks geinstaleerd premises van de apks aangepast bij system/app maar alles zonder succes.

verder heb ik dit hier en dit hier al geprobeerd en eindeloos google gebruikt.

wie O wie heeft een een oplossing voor dit probleem.

toestel werkt op android 2.3 en is geroot en wordt ook gezien op de pc bij Apparaatactiviteit en meldingen.

Bewerkt (14 december 2015 14:39)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5879
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • 14 december 2015
  • 18:36

Heeft het ooit gewerkt? Volgens mij staat Google gebruik van de Play Store enkel toe met door hen goedgekeurde, gesigneerde hardware. Enkel de Play Store apk installeren werkt dus niet (gelijk).

Wellicht is er een truck te verzinnen om de google servers voor de gek te houden maar dat weet ik niet.

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 5576
  • Reputatie 250
  • 14 december 2015
  • 19:22

nee is mij nooit gelukt maar op in internet is het wel een aantal personen gelukt met de parrot smart en de tablet uitvoering die beiden op dezelfde software draaien en geen playstore hebben.

zie ook hier en hier, verder wordt het ook voorgesteld op het parrot forum om deze tutorials te volgen.

ik zal overmorgen eens proberen of het met verschillende versie apk lukt.

en met alleen de playstore apk lukt dat niet, maar dat wist ik al.

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 5576
  • Reputatie 250
  • 11 april 2018
  • 00:10

de parrot tablet is al weer een poosje weg  uit mij auto en heb een tweedehands parrot asteroid smart aangeschaft en nu heb ik de playstore en service wel werkend gekregen…ook google maps heb ik inmiddels draaiende.

achteraf gezien is dan toch wel mogelijk om apps vanuit de playstore te downloaden naar de parrot smart, met de tablet is het mij nooit gelukt.

Bewerkt (11 april 2018 00:15)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren