Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • OnePlus 5T

• HTC U11+

• Huawei Mate 10 Pro

• Google Pixel 2 XL

• LG V30

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Jenna65

Jenna65

• Lid sinds 29 maart 2016
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 30 maart 2016
  • 17:00

Je zegt het maar hoor, gizmobinky!  Jellybeans?  Ook goed!

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 5304
  • Reputatie 250
  • 30 maart 2016
  • 19:32

Je zegt het maar hoor, gizmobinky! Jellybeans? Ook goed!
Nee hoor ik Ben zo'n snoeperd, als het je lukt om het het systeem te downgraden Ben ik al weer Happy. 

Jenna65

Jenna65

• Lid sinds 29 maart 2016
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 14 april 2016
  • 11:08

Beste Gizmobinky,

Het heeft even geduurd, maar gister avond had ik dan eindelijk tijd om jouw stap voor stap instructie te proberen, en ………. HET IS GELUKT !!!

Ik ben heel erg blij, mijn tablet is weer als nieuw, zo lekker snel !!  Echt een verademing !

Wil je heel erg bedanken voor je hulp!  Als je je adres geeft, stuur ik je een aardigheidje..

Groet, Jennifer

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 5304
  • Reputatie 250
  • 14 april 2016
  • 11:40

Beste Gizmobinky, Het heeft even geduurd, maar gister avond had ik dan eindelijk tijd om jouw stap voor stap instructie te proberen, en ………. HET IS GELUKT !!! Ik ben heel erg blij, mijn tablet is weer als nieuw, zo lekker snel !! Echt een verademing ! Wil je heel erg bedanken voor je hulp! Als je je adres geeft, stuur ik je een aardigheidje.. Groet, Jennifer
mooi dat het gelukt is jennifer,

ik hoef niet perse iets te hebben hoor maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

ik geen mijn adres wel via een prive bericht hier.

veel plezier met je gedowngrade nexus 7 (2012)

groetjes michel.

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 5304
  • Reputatie 250
  • 30 april 2016
  • 09:26

Jennifer heel erg bedankt voor de attentie ☺

Succes verder met je Nexus 7.

chriswolfs

chriswolfs

• Lid sinds 27 oktober 2017
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2017
  • 11:29

Goedendag,

Ik ben zelf ook opzoek om mijn Nexus 7 (2012) tablet een downscale te geven. Hij is erg traag en start vreselijk op. Ik zag al wat blijde mensen hier langs komen dus ik wil graag een handje hulp. Zelf woon ik in Deventer dus woon redelijk in de buurt. Ik wil het wellicht eerst zelf proberen als dat lukt en anders hulp van Michel???😁😁😁

Alvast dank voor de reacties

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 5304
  • Reputatie 250
  • 27 oktober 2017
  • 12:56

Goedendag,

Ik ben zelf ook opzoek om mijn Nexus 7 (2012) tablet een downscale te geven. Hij is erg traag en start vreselijk op. Ik zag al wat blijde mensen hier langs komen dus ik wil graag een handje hulp. Zelf woon ik in Deventer dus woon redelijk in de buurt. Ik wil het wellicht eerst zelf proberen als dat lukt en anders hulp van Michel???😁😁😁

Alvast dank voor de reacties
Geef maar een Gil als je hulp nodig hebt 😉

chriswolfs

chriswolfs

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2017
  • 21:01

Ik ben de downgrade aan het toepassen. Maar bij het flashen geeft hij een error bij fastboot flash system system.img Ik krijg een error: cannot load system.img.

Hoe kan ik dit oplossen of anders gezegd wat doe ik fout???

chriswolfs

chriswolfs

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2017
  • 21:02

Ik heb ook team viewer, misschien handig als jij dat kunt doen op mijn pc?

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 5304
  • Reputatie 250
  • 30 oktober 2017
  • 21:36

heb je gecontroleerd of het toestel gezien wordt in fastboot mode d.m.v het commando….. fastboot devices   …… kreeg je een nummer terug van het aangesloten apparaat?

ging het flashen van…… fastboot flash bootloader bootloader-grouper-4.23.img….. wel goed kwam er sending, writing, oke te staan?
en heb je meteen daarna het commando… fastboot reboot-bootloader … gedaan en weer even gewacht (ongeveer 2 minuten) voordat je het commnado…..    fastboot flash system system.img    …    ingaf?
dit is belangrijk want je tablet gaat eerst weer rebooten en het duurt even voordat de tablet en computer weer normaal kunnen communiceren voer je het commando te snel uit dan gaat het mis en kan er inderdaad niets geladen worden de tablet is immers nog niet gereed om command's te kunnen ontvangen.

heb je het juiste bestand gedownload en op de juiste manier uitgepakt? zie screenshots.
heb je het cmd venster in de hoofdmap geopend daar waar de bestanden staan? (de muis op een lege plek in de uitgepakte map gaan staan dan shift ingedrukt houden en rechtklikmuis en kies opdrachtvenster hier openen?

en je weet zeker dat jij de nexus 7 2012 wifi versie hebt er is namelijk ook een simkaart versie.

Bewerkt (30 oktober 2017 21:54) | Extra info.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren