Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • OnePlus 5

• Honor 9

• Samsung Galaxy J3 (2017)

• HTC U11

• Huawei P10

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Desty

Desty

• Lid sinds 01 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2013
  • 13:40

Hallo,

Ik heb gisteren door redenen het downloadbeheer uitgeschakeld (Android 4.0.4),krijg het niet echt meer ingeschakeld en nu kan ik niks meer downloaden en krijg het ook niet meer aangezet. uitschakelen/ gegevens appstore wissen/ account verwijderen en opnieuw opstarten werkt niet.

Bij HWA instellingen staat hij wel aangevinkt maar bij ‘Alle apps’ staat 'ie er niet tussen..

Help? Wil wel kunnen downloaden
Alvast bedankt,

Desty

Bewerkt (1 juni 2013 13:41)
Quality

Quality

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2013
  • 08:07

Je kan kijken bij alle applicaties en dan alles en daar kan je hem weer inschakelen. als het goed is krijg je nu ook foutmeldingen met gaps. etc

Huiby

Huiby

• Lid sinds 10 november 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 november 2015
  • 15:16

Ik heb momenteel hetzelfde probleem. Downloadbeheer en Downloads zijn uitgeschakeld; het vakje is grijs, dus daar inschakelen lukt niet.
Door dit probleem kan Google Services niet updaten en kan ik de Play Store niet openen. Krijg de melding "geen verbinding" en die verbinding is er wel. Ik kan gewoon naar Internet.
Terugzetten naar Fabrieksinstellingen is geen optie, vanwege een spel waar ik, na een jaar spelen, al heel ver in ben en helemaal opnieuw beginnen, daar heb ik geen zin in.
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.
O ja, ik heb deze problemen op mijn tablet, een Lenovo IdeaTab S-7000F.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren