Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 8 Sirocco

• OnePlus 6

• Xiaomi Mi A1

• Samsung Galaxy S9+

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

asenasrhn

asenasrhn

• Lid sinds 20 september 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 20 september 2016
  • 20:33

Hi, 

Gisteren heb ik de HTC One m8 besteld via Belsimpel. Ik heb het pakketje net een paar uur geleden binnengekregen en alle instellingen enzovoort gedaan maar helaas kon je geen Nederlandse taal instellen.. Ik heb nu al een paar forums gelezen maar wat ik nu precies moet doen snap ik nog steeds niet echt, ik ben niet echt goed met technische dingen etc. Ik weet dat mijn cid nummer HTC_102 is en dat is dus Duitsland. Maar nu weet ik echt niet wat ik voor de rest moet doen? 

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 5576
  • Reputatie 250
  • 20 september 2016
  • 23:54

Ga naar instellingen/taal en toetsenbord en meteen bovenaan kun je de taal instellen door er op te klikken.

Bewerkt (20 september 2016 23:55)
asenasrhn

asenasrhn

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 21 september 2016
  • 07:30

Bedankt voor de reactie, maar dat is juist het probleem. Nederlands staat er niet tussen.. Alleen Duits, Engels, Spaans en Frans.

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 5576
  • Reputatie 250
  • 21 september 2016
  • 08:13

Aha maar dat is een ander probleem.

Heb het toestel nieuw of tweedehands gekocht? het kan namelijk zijn dat het toestel aangepast is, en ook al is hij nieuw dan kan het nog zijn dat er mee gerommeld is, zo heb ik laatst ook iemand geholpen die een zogenaamd nieuw toestel gekocht had wat naderhand helemaal niet zo was, klik Hier om naar die post te gaan dan zie je dat het toestel helemaal niet zo nieuw was.

Je zou kunnen proberen om een extra taal in te voegen met morelocale 2, klik Hiervoor een uitleg.
Ik wil het proces morelocale 2 ook wel vertalen in het Nederlands en hier neerzetten mocht je er niet uitkomen, maar niet eerder dan vanavond.

Verder zou je het toestel aan kunnen passen naar Nederlands dwz het toestel s-off maken en het cid en eventueel mid nummer aanpassen naar deze regio.

S-off maken kost je sowieso 25 dollar en het ombouwen is niet geheel zonder risico het toestel kan gebricked worden en je moet een zekere mate kennis hebben van computers, het is niet een oneklik oplossing.

Of je unlocked de bootloader en zet er een custom rom op.

Bewerkt (21 september 2016 08:34) | link aangepast
gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 5576
  • Reputatie 250
  • 22 september 2016
  • 18:28

En heb je er iets aan gehad?

asenasrhn

asenasrhn

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 22 september 2016
  • 19:21

Ja! Echt bedankt ik was vergeten om te reageren hahah.

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 5576
  • Reputatie 250
  • 22 september 2016
  • 19:27

Ja da ken hè :-)

Maar hoe heb je het nu gedaan, met morelocale 2 of een andere manier? Is wel handig als andere personen met hetzelfde probleem deze post tegen komen dan weten ze wat ze het beste kunnen doen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren