Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 8 Sirocco

• OnePlus 6

• Xiaomi Mi A1

• Samsung Galaxy S9+

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 5637
  • Reputatie 250
  • 28 januari 2016
  • 23:18

Hmmmz alleen nu herkent mijn laptop de HTC niet meer (heb die fout al eerder gehad bij de vorige M7) hoe kan ik dit oplossen? En dan nog een vraag aan je; heb jij nog een tip voor een goede browser die ook flash ondersteund? Ik gebruik nu Dolphin maar die ondersteund niet alle websites zoals Androidworld. Aan de gebruikelijke browsers (Firefox, Chrome en …. heb ik weinig
in je andere post zag ik al dat het herkennen van je one m7 in de pc al is opgelost.

met flash houdt ik me niet zo mee bezig ik zou ook echt niet weten welke goed is, ik gebruik alleen google chrome.

maar misschien heb je iets aan deze link http://mashtips.com/browser-flash-player-android/

Bewerkt (28 januari 2016 23:20) | link aangepast
vanhulstmarc

vanhulstmarc

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 177
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2016
  • 01:43

Bij deze nog een note van mijn zijde;

Binnen 48 uur moest ik helaas al van Android versie veranderen (van Resurrection Remix 5.1.1 naar CM12.1) aangezien ik stom toevallig merkte dat ik wel gebeld kon worden maar zelf bellen was niet mogelijk aangezien ik de melding kreeg dat mijn simkaart niet toegankelijk was.

Het eerste wat je gaat doen is uitsluiten of er een storing is maar dat was niet zo. In tweede instantie ga je nakijken of inderdaad de simkaart defect is maar dat klopte ook niet want als je kunt bellen dan is je simkaart niet defect. En daarbij komt het dat ik dit probleem al eens eerder had met Ressurrection Remix en toen kwam er binnen een paar dagen al een update maar nu niet.

Wat me overigens wel opviel is dat de laatste updates voor Google Gapps bijzonder oud zijn aangezien de "nieuwste" updates van vorig jaar maart 2015 zijn. Toch wel beetje vreemd?

Tot slot zag ik op het forum van xda een melding staan dat je cm13 (of te wel Android 6.0) beter nog niet kunt installeren aangezien er helaas nog te veel bugs (bellen en gebeld worden en microfoon) in zitten.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 5637
  • Reputatie 250
  • 1 februari 2016
  • 10:44

kan zijn door dat Resurrection Remix 5.1.1  eerder op een lagere android versie of aanpassing van de image wel goed liep en er geen problemen waren met de simkaart maar welicht met een hogere versie of aanpassing weer wel en zolang niemand klaagt op de site dat er problemen zijn gaat een developer er van uit dat ales oke is, je zou even verder even op de site van de rom kunnen kijken of meerdere personen problemen hebben met de simkaart ben jij de enigste kun je het aankaarten op de site.

en wat de google apps (gapps) betreft je  moet je houden aan de android versie die je toestel draait in jou geval android 5.1.1 daar hoort de gapps versie 5.1 bij een hogere versie gapps bijv 6.0 zal niet installeren op een rom 5.1.1.

tevens zullen de apps die meegekomen en geinstalleerd zijn met een gapps pakket geupdate worden in de playstore, het pakket elke keer updaten heeft dan geen zin omdat ze toch geupdate worden in de playstore..

zie ook hier daar staan meerdere versie google apps.

wil je weten welke versie cyanogenmod goed werkt op je m7 kijk dan even hier op de officiele site van cyanogenmod.

vanhulstmarc

vanhulstmarc

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 177
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2016
  • 11:30

Ik had al gezocht naar problemen met bellen bij Resurrection Remix maar niets gevonden.

En daarbij denk ik dat ze geen update meer gaan uitbrengen voor de M7 want daar waren ze vorig jaar al scheutig mee en werd er nooit gereageerd op forum berichten.

Inmiddels heb ik CM12,1 geïnstalleerd en deze werkt zoals het hoort. Heb wel kleine aanpassingen moeten doen en sommige apps moeten verwijderen, Hangouts, die gebruik ik niet en uitzetten heeft geen zin want deze gaat toch lopen irriteren en dan kan je hem maar beter geheel verwijderen met een tooltje.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren