Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • OnePlus 6

• Xiaomi Mi A1

• OnePlus 5T

• Samsung Galaxy A8 (2018)

• HTC U11+

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

jampanees

jampanees

• Lid sinds 10 augustus 2009
  • Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2018
  • 10:02

Goedemorgen,

De naam is Joël ben 38 jaar jong en kom uit Arnhem. Vanaf dag 1 een trouwe Android fan. Begonnen met de eerste Samsung Galaxy, vervolgens de S2, S4, Note Edge, Nexus 6P…

Nadat mijn Nexus 6P de accu snel leeg ging heb ik het opgestuurd ter reparatie, zit gelukkig nog in de garantie.

Helaas zijn er geen onderdelen meer beschikbaar voor de Nexus 6P, dus krijg ik een ruiltoestel; namelijk de Huawei P10 plus.

Wat informatie opgezocht en moet zeggen dat de specs er goed uit zien.. Camera (leica) wat een pluspunt moet zijn en de 6GB werkgeheugen en 128Gb opslag..
Enige nadeel tot nu toe is de levering van mijn toestel. Zit nu al 3 weken te wachten en Huawei kan nog steeds geen leverdatum aangeven. Ook is het zo dat ik alleen de P10 plus kan krijgen als ruiltoestel en geen ander model die wel op voorraaf dligt. 
Het toestel moet van de fabriek in China komen, positieve is dat het wel een nieuwe moet zijn.. lol.

Heb hiervoor alleen maar Samsung toestellen gehad en ben benieuwd hoe de Huawei P10 plus zal bevallen.
Ik zie namelijk dat er nog geen topic van is (miscchien maak ik die wel aan).

Hoop veel van jullie te lezen en hopenlijk jullie ook van mij..

groetjes.

Bewerkt (2 februari 2018 10:33)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren