Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • OnePlus 5T

• HTC U11+

• Huawei Mate 10 Pro

• Google Pixel 2 XL

• LG V30

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

F-J

F-J

• Lid sinds 13 november 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 13 november 2017
  • 11:11

Hallo, 

Mijn probleem betreft de volumeveranderingen tijdens het afspelen van muziek op mijn Huawei P8 Lite 2017. Wanneer ik muziek afspeel dan verandert de volume automatisch. Ik probeer het goed te omschrijven:

Wanneer de bass bij een lied aanwezig is, zijn de vocalen zacht. Wanneer de bass minder/niet aanwezig is, dan gaan de vocalen luider (dit is vooral wanneer er overgangen plaatsvinden, zoals tussen intro, vers en refrein. Het aandeel in volume van de hoge, midden en lage tonen verandert dus tijdens het afspelen van muziek. Dit is erg storend tijdens het muziek luisteren. 

Ik heb meerdere muziekapps geprobeerd, meerdere afspeelapparaten geprobeerd en equalizer-apps geprobeerd, zonder resultaat. Wie kan mij helpen met dit vervelende probleem? Heel erg bedankt!

Met groeten,

F-J

GeneraalSpeknek

GeneraalSpeknek

• Lid sinds 29 november 2017
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 29 november 2017
  • 11:11

Welke app gebruik je voor muziek? Spotify of de standaard muziek app?

F-J

F-J

• Lid sinds 13 november 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 november 2017
  • 13:11

Spotify en Youtube heb ik geprobeerd, bij beide hetzelfde probleem. Ik heb reeds contact gehad met de 'klantenservice' van Huawei. Die stellen dat het niet aan de telefoon ligt, maar aan de apps waar de muziek mee afgespeeld wordt. Zij hebben dus geen oplossing.

Ook het gebruiken van een Equalizer biedt geen uitkomst: die overruled de muziekvervorming/volumeverandering niet.

Bewerkt (30 november 2017 13:37) | toevoeging
JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2232
  • Reputatie 70
  • 30 november 2017
  • 14:11

Al eens een andere koptelefoon geprobeerd?

GeneraalSpeknek

GeneraalSpeknek

• Lid sinds 29 november 2017
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 7 december 2017
  • 14:12

Spotify en Youtube heb ik geprobeerd, bij beide hetzelfde probleem. Ik heb reeds contact gehad met de 'klantenservice' van Huawei. Die stellen dat het niet aan de telefoon ligt, maar aan de apps waar de muziek mee afgespeeld wordt. Zij hebben dus geen oplossing. Ook het gebruiken van een Equalizer biedt geen uitkomst: die overruled de muziekvervorming/volumeverandering niet.
Wat ik me nog kan herinneren van mijn Samsung S5 die ik destijds had, was dat er een optie was die iets van 'adaptive volume' ofzo heette. Ik weet niet of Huawei deze optie ook heeft, maar het is misschien iets om naar te kijken.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren