Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Huawei Mate 10 Pro

• Google Pixel 2 XL

• Nokia 8

• LG G7

• LG V30

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Sonnie79

Sonnie79

• Lid sinds 05 mei 2017
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2017
  • 20:05

Ola, geen idee of ik hier helemaal goed zit, zo niet dan alvast mijn welgemeende excusesIk heb sinds vandaag zo'n viewcover voor m'n Huawei P9 binnen, op het plaatje zie je de tijd, datum, weerbericht, etc, ik kom bij de mijne niet verder als tijd, datum, aantal voetstappen, is er iets wat ik moet veranderen bij instellingen? Heb me al rot gezocht op het internet en ben niet veel wijzer geworden…..

Als vast bedankt, John

Zitaswoon

Zitaswoon

• Lid sinds 24 september 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 september 2017
  • 14:09

Ola, geen idee of ik hier helemaal goed zit, zo niet dan alvast mijn welgemeende excusesIk heb sinds vandaag zo'n viewcover voor m'n Huawei P9 binnen, op het plaatje zie je de tijd, datum, weerbericht, etc, ik kom bij de mijne niet verder als tijd, datum, aantal voetstappen, is er iets wat ik moet veranderen bij instellingen? Heb me al rot gezocht op het internet en ben niet veel wijzer geworden….. Als vast bedankt, John

Beste

Heeft u dit ondertussen toevallig al gevonden? Ik heb namelijk net hetzelfde voor. 
Alvast bedankt!

Groeten
Z.

Sonnie79

Sonnie79

• Lid sinds 05 mei 2017
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2017
  • 14:10

Ola, geen idee of ik hier helemaal goed zit, zo niet dan alvast mijn welgemeende excusesIk heb sinds vandaag zo'n viewcover voor m'n Huawei P9 binnen, op het plaatje zie je de tijd, datum, weerbericht, etc, ik kom bij de mijne niet verder als tijd, datum, aantal voetstappen, is er iets wat ik moet veranderen bij instellingen? Heb me al rot gezocht op het internet en ben niet veel wijzer geworden….. Als vast bedankt, John
  Beste Heeft u dit ondertussen toevallig al gevonden? Ik heb namelijk net hetzelfde voor.  Alvast bedankt! Groeten Z.
Hoi Z,

Sorry voor het late reageren, nee ik ben echt helemaal niks wijzer geworden, lopen zoeken op internet, contact opgenomen met zo'n live chat van Huawei, die konden me ook niks vertellen, het enige wat bij je instellingen staat dat geeft die dus maar aan op je scherm….. Als ik dit eerder had geweten had ik wel een ander hoesje genomen.

Groetjes John

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren