Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • HTC U11+

• Huawei Mate 10 Pro

• Huawei Mate 10 Lite

• Google Pixel 2 XL

• LG V30

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

robin1huygens

robin1huygens

• Lid sinds 18 februari 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2016
  • 18:05

Hoi allemaal,

Ik heb een probleem met mijn huawei Y530, namelijk dat ik te weinig ruimte zou hebben op m'n telefoon. Ik had dit al eerder met mijn kleine sd kaart die je standaard krijgt waardoor ik een grotere heb gekocht van 16GB. Dat ging een tijdje prima maar nu krijg ik weer telkens die melding dat mijn geheugen/opslagruimte bijna vol zit Nu kan ik ook geen apps meer downloaden of updaten.
Ik heb dus 16GB maar als ik bij opslag kijk bij instellingen dan staat er:

- Totale ruimte: 14.45 GB
- Beschikbaar: 14.13 GB.

Dit lijkt mij voldoende om apps te downloaden ect. Ook heb ik best weinig apps erop staan en foto's zet ik vaak over naar mijn laptop en verwijder ze daarna van m'n mobiel.
Alle apps die naar mijn SD-kaart kunnen heb ik daarheen gezet (helaas kon bijna niks daarop) zodat er wat ruimte kwam bij interne opslag want daar staat:

- Totale ruimte: 1.86 GB
- Beschikbaar: 0.97 MB

Pffft, hopelijk is er iemand die me hiermee kan helpen!
Alvast bedankt, groetjes van Robin.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 5149
  • Reputatie 250
  • 22 mei 2016
  • 18:05

is niet zo gek dat er weing ruimte is op jou toestel, als je hier klikt kom je uit bij alle gegevens over jou phone en daar staat dat jou toestel 4gb aan interne opslag heeft en tel daar nog eens een goede 2 gb voor het systeem vanaf dan houdt je een kleine 2 gb over voor apps en je moet niet vergeten dat apps niet op een sd kaart kunnen draaien hooguit de data.

hoe groot de sd kaart ook is die je erin stopt het helpt je niet om meer apps te kunnen draaien, de enigste oplossing is om apps te verwijderen die je niet nodig hebt, alleen zo krijg je meer geheugen.

Philip1964

Philip1964

• Lid sinds 13 juni 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2017
  • 00:06

Als je naar instellingen gaat dan naar geheugen en je klikt op "voorkeursinstallatielocatie dan kun je kiezen voor sd.(mits je een sd kaart in je telefoon hebt). Ik heb dit gedaan en nu kan ik al mijn favo apps installeren zonder geheugen problemen. Ik heb wel even mijn apps verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en geen melding meer van onvoldoende geheugen. problem solved!!
Succes

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren