Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • OnePlus 5T

• HTC U11+

• Huawei Mate 10 Pro

• Google Pixel 2 XL

• LG V30

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Plantje

Plantje

• Lid sinds 03 augustus 2016
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2017
  • 12:40

Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar een (nieuwe) Android tablet en ik heb enkele redelijk specifieke eisen en wensen… ik weet niet eens of de tablet die ik zoek wel bestaat…

Waar ik naar zoek is:
-LTE
-Actieve pen (dus met palm rejection)
-7,9" of 8"
-Bij voorkeur 4:3 verhouding, maar minstens 16:10
-GPS

Op het moment heb ik een Microsoft Surface 3 met LTE. Lang verhaal kort: dat is al de vijfde die ik heb met hetzelfde probleem.

Ik wil de tablet gebruiken om in de auto in een houder te zetten voor navigatie, muziek enz. (Vandaar LTE en GPS). En om thuis op de bank een beetje te kunnen internetten (simpele mails, Feedly, Toon/Domoticz bedienen…dat soort spul)

Verder wil ik er op het werk aantekeningen op kunnen maken in bijvoorbeeld OneNote. Dat is een belangrijk requirement. Ik gebruik daar nu die Surface 3 voor en dat werkt in dat opzicht gewoon super. Ik vind het bij sollicitatiegesprekken bijvoorbeeld netter om handgeschreven aantekeningen te maken dan een laptop tussen jou en de kandidaat in te hebben staan. En ook bij mijn werk bij de klant vind ik het handiger om aantekeningen op een tablet te maken dan in een papieren notebook. Daarom is het wel ook belangrijk, dat ik twee accounts kan gebruiken. Ik gebruik dan één account voor mijn werk en één account voor privé. Welke Android versie heb ik daar voor nodig?

Omdat ik sinds kort bij een nieuwe klant zit moet ik de laptop van mijn werk gebruiken voor het ontwikkelwerk. Een laptop én een Surface 3 mee zeulen is dan wat overdreven. Vandaar ook, dat ik op zoek ben naar iets van 7.9" of 8"

Vooralsnog kom ik bij een aantal opties:
-Samsung Galaxy Tab S2
-Asus Zenpad 3 8.0 Z581KL-1A001A
-Asus ZenPad 8.0 (Z380KNL)
-Huawei MediaPad T3 8.0 LTE
Maar volgens mij hebben die alle vier geen actieve pen invoer.
Of ik kom bijvoorbeeld hier uit: http://www.gearbest.com/tablet-pcs-c_11294/tb11_4g__tb3_android~6.0__tb8_8~inch__tb90_gps/

Zie ik nog wat over het hoofd?

Plantje

Plantje

• Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2017
  • 12:30

Excuses voor de verkeerde rubriek. Dacht dat dat alleen om tweedehands ging en had niet verder gekeken.

Nog even goed nadenkend over mijn eigen vraag kom ik tot de conclusie dat als ik die restrictie voor 7,9" of 8" laat vallen ik het beste voor een Galaxy Tab S3 kan gaan. Die heeft alles wat ik wil. En een 7,9" tablet bij een gewone laptop moet nog wel kunnen…

En in de auto moet ik dan even kijken waar ik hem netjes kan wegwerken.

Bewerkt (13 augustus 2017 12:32)
Plantje

Plantje

• Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 18 augustus 2017
  • 09:23

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren