Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • OnePlus 5T

• HTC U11+

• Huawei Mate 10 Pro

• Google Pixel 2 XL

• LG V30

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

jacou

jacou

• Lid sinds 24 februari 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 20 november 2017
  • 22:46

Is het een subjectief aanvoelen; of moet tegenwoordiger elke deftige telefoon echt uit de kluiten wassen?

Ik kijk telkens weer uit naar de nieuwe modellen van de "deftige spelers" op de android-markt; maar ik wel echt geen telefoon die gaat lijken op het formaat van mijn brooddoos (maar dan dunner).

4,8 a 5inch is wat bij mij goed in de hand ligt - en nog deftig in mijn broekzakken past.
Dat kan ik met één hand bedienen. Zelfs in galop op een paard durf ik daarmee foto's te nemen.  Dat beheers ik; dan lijkt het niet alsof ik een teenslipper aan mijn hoofd houd tijdens het bellen.

Als ik een vlaai van een scherm wil, pak ik wel een tablet; chromebook of zet ik me aan mijn pc.

Wat is er toch met de smartphone-markt dat het allemaal maar groter en groter moet worden?

ik wil een krachtpatser (deftige CPU, RAM) met machtige camera (2 lenzen); met een beest van een batterij (hij mag gerust wat dikker zijn) maar state of the art qua uitzicht… binnen een handelbaar formaat!

Zijn de grote merken nu echt gewoon Apple aan het volgen; of wilt de markt echt altijd maar grotere toestellen?

Ben ik de enige die op zoek is naar zo'n deftig speedbootje?

Of is dat toestel wel gewoon beschikbaar, maar is het zo klein dat het onder mijn radar blijft?

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1353
  • Reputatie 70
  • 21 november 2017
  • 10:17

Ach, als je zoals ik niet meer zo piep bent en je ogen steeds iets verder achteruit gaan dan ben je erg blij met een wat groter scherm en lettertype… 😉

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 5304
  • Reputatie 250
  • 21 november 2017
  • 15:37

hetzelfde als Tucker ik zie de kleine lettertjes ook niet meer heb daarom een iets groter scherm nodig, al met al kan ik me wel vinden in jou vooroordelen ten opzichte van grotere toestellen heb eigenlijk ook liever een kleiner toestel.

en denk eerder dat het andersom is android was eerder begonnen met grotere schermen (denk bijvoorbeeld aan de samsung note serie)

cashje

cashje

• Lid sinds 03 april 2011
  • Berichten 67
  • Reputatie 0
  • 21 november 2017
  • 20:15

Wat dacht je van een jelly phone

jacou

jacou

• Lid sinds 24 februari 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 21 november 2017
  • 22:48

4a5inch is nog iets anders dan 4a5cm, hé ;-)
maar leuk!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren