Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • OnePlus 5T

• HTC U11+

• Huawei Mate 10 Pro

• Google Pixel 2 XL

• LG V30

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 5962
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 29 november 2017
  • 12:04

In het artikel [Breaking] Google heeft de kaas nu goed op de hamburger gelegd is te lezen dat Google eindelijk het plakje kaas op de hamburger-emoji op de juiste plaats heeft gelegd.

Ook het schokkende halfvolle bierglas met een schuimkraag bovenop het glas is vervangen door een vol glas bier inclusief schuimkraag.

De nieuwe emoji's zijn echter pas beschikbaar vanaf Android 8.1 en wij kunnen het ons goed voorstellen, sprekend uit eigen ervaring, dat dit nogal wat teweeg kan brengen in het dagelijkse leven van een smartphonegebruiker. Vandaar dat wij besloten hebben om hiervoor een support-groep op te richten.

In deze groep kun je spreken met lotgenoten met smartphones die nog niet beschikken over Androidversie 8.1 en hierdoor bijvoorbeeld in paniek zijn geraakt, of voor de moeilijke beslissing staan om de emoji wel of niet te gebruiken wetende dat het plakje kaas op de verkeerde plek ligt en de schuimkraag op het halfvolle glas bier niet klopt.
Ook kun je hier terecht om steun te geven aan de mensen die in het vooruitzicht staan dat hun smartphone over een tijdje wel de update naar Android 8.1 krijgt maar er moeite mee hebben om die tijd te overbruggen.

Dus, ben jij of ken jij iemand die wel wat steun kan gebruiken of die de behoefte heeft om over dit best wel aangrijpende onderwerp te praten? Laat dan een reactie achter zodat iedereen kan zien dat ze hier niet alleen mee lopen.

Sander

Sander

• Lid sinds 23 september 2009
  • Berichten 411
  • Reputatie 30
  • AdminAdmin
  • 29 november 2017
  • 12:06

Eindelijk kan ik ergens terecht met mijn zorgen!

dim_aw

dim_aw

• Lid sinds 15 december 2009
  • Berichten 27
  • Reputatie 10
  • AdminAdmin
  • 29 november 2017
  • 12:07

Emotioneel een hele zware tijd.. het komt zo allemaal wel heel erg dichtbij

Je bent zelf een handtekening

esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3762
  • Reputatie 40
  • 29 november 2017
  • 12:47

Yessss ik heb echt zwaar mentale problemen door deze foute emoticons. Slapeloze nachten beginnen mij nu echt op te breken. Op mijn werk totaal geen begrip waardoor ik mij dus ziek heb moeten melden! Hopelijk kan ik hier met lotgenoten over praten.

AW Forum Queen voor het leven

ronaldbrugmans

ronaldbrugmans

• Lid sinds 28 november 2014
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 29 november 2017
  • 12:55

Hoe zit het eigenlijk met het versturen van die hamburgers en biertjes? Als iemand met Android 8.1 een hamburger en biertje naar mij stuurt. Wie legt die plak kaas dan weer ergens anders neer? En neemt een slok van mijn bier onderweg

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 5304
  • Reputatie 250
  • 29 november 2017
  • 13:40

ik ben erg van slag sinds deze gebeurtenis en gebruik tegenwoordig mijn telefoon op de kop zodat het nog enigszins op een juiste hamburger lijkt, heb alleen één probleem het bierglas loopt dan telkens leeg.

Bewerkt (29 november 2017 14:08)
dim_aw

dim_aw

• Lid sinds 15 december 2009
  • Berichten 27
  • Reputatie 10
  • AdminAdmin
  • 29 november 2017
  • 14:42

Hahhahaha

Je bent zelf een handtekening

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren