Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi A2 (Mi 6X)

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

• Nokia 8 Sirocco

• OnePlus 6

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Tom1941

Tom1941

• Lid sinds 01 augustus 2016
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2018
  • 09:27

Google voorziet via sommige smartphone fabrikanten goedkopere smartphones met hun Android One en/of Android Go software, is het mogelijk om deze software ook op b.v. op een ouder model smartphone te installeren , ik doel op het volgende ik hen nog een oudere Chinese phone model A 601 met Android 2.2.1 waarop ik Android Go zou willen  installeren gaat dat en hoe doe je dat, of wie zou dat kunnen doen ????

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 5767
  • Reputatie 250
  • 29 januari 2018
  • 11:42

Dat waarschijnlijk niet gaan omdat het al een ouder toestel betreft draaiend op Android 2.2.1 en kwa specificaties te laag zit om zulk soort software te kunnen draaien.

Neem bijvoorbeeld mijn oude OnePlus one die ik nu op Android 8.1.0 heb draaien d.m.v een custom (software) rom en officiëel 5.1.1 als laatste software heeft.
Het kan natuurlijk wel maar dan moet wel een developer die software maken voor het betreffende toestel.

Je zou even een kijkje kunnen nemen bij xda developers of daar custom software te  Krijgen is voor jou type toestel.

Houdt wel in de gaten dat dit niet een one klik oplossing is, er gaan veel stappen aan vooraf en je kunt het toestel brikken als je het verkeert doet.

Link xda:.     https://www.xda-developers.com

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren