Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • HTC U11+

• Huawei Mate 10 Pro

• Huawei Mate 10 Lite

• Google Pixel 2 XL

• LG V30

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

gewoonmijarjan

gewoonmijarjan

• Lid sinds 11 oktober 2017
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2017
  • 23:33

hey dames en heren.

excuses als het de verkeerde topic is bij deze alvast (nieuw hier).

maar ik heb een Samsung a5 van een kameraad van mij. die wou niet meer opstarten. kwam alleen in een menu waar je met de drukt roesten omhoog omlaag kon en bevestigen toen heb ik op een of andere optie gedrukt dat die vanaf de factor voor?? moest opstarten ( corrigeer me als ik dit niet goed zeg)

maar goed. daarna kon ik alleen maar naar de download functie toen kwam ik bij odin v3 12.3 en heb ik via sammobile dat spul gedownload en USB driver voor de a5. maar odin geeft aan dat alles goed is gegaan. maar toch start de telefoon niet opnieuw op.

ik heb gezocht wat de functies zijn ij odin maar toch kom ik niet verder. is er iemand die mij kan helpen?

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5831
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • 18 oktober 2017
  • 18:10

na een installatie van een rom van sammobile via de download modus moet je nogmaals opstarten in het recovery menu, daar een factory reset doen. Hier kom je in eerste de telefoon uit te zetten, en dan door de knoppencombinatie power+volume omhoog (of omlaag)+home een tijdje vast te houden. 

als dat niet werkt moet je even uitleggen wat je exact bedoelt met "start niet opnieuw op"

Bewerkt (18 oktober 2017 18:11)
gewoonmijarjan

gewoonmijarjan

• Lid sinds 11 oktober 2017
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2017
  • 18:47

ja dan opnieuw naar die recovery modus.  dan kan ik alleen volume up doen voor downloader en volume down voor opnieuw opstarten en dan krijg ij zwart scherm. ik krijg het poppetje niet te zien waar dat groene ding in die buik draait. als ik thuis ben kan ik wel foto of video uploaden.

iig alvast bedankt voor de reactie

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 1473
  • Reputatie 20
  • 18 oktober 2017
  • 18:55

Als je gelijk al iin het recoverymenu komt, dan heb je volgens mij geen OS meer er op staan.

Niks via je telefoon downloaden, doe het eens met je pc.
Lees je goed in en zet alles in 1 map.
Bij Odin zit vaak een stappenplan met foto's hoe en wat je wel en niet moet doen.

Als ik mijn toestel sofbricked heb en ik zet met Odin weer de Stock 4.1.2 terug, dan kan ik daarna gewoon resetten en opstarten. (als hij in het opstartlogo blijft hangen, dan moet ik even opnieuw opstarten, maar dan is alles wel goed).

O ja, ik heb een Note N7000

Samsung Note geroot 4.4.4 Spirit Rom
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren