Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi A2 (Mi 6X)

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

• Nokia 8 Sirocco

• OnePlus 6

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Bryan_vanSchijndel

Bryan_vanSchijndel

• Lid sinds 13 januari 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2018
  • 16:25

Hallo, ik heb sinds een aantal weken problemen met de wifi verbinding op mijn telefoon. Het ene netwerk werkt wel en de andere niet. Wel werkt bijvoorbeeld mijn Thuisnetwerk, maar sommige open hotspots (het belangrijkste geval de ingebouwde hotspot van mijn windows 10 laptop) verbind de telefoon niet. Er staat dan 'de kwaliteit van de internetverbinding controleren" gevolgd door "internet misschien niet beschikbaar, verbind met ander netwerk". En verder gebeurt er niks. Maar als ik vervolgens op eigenschappen klik staat er wel Netwerksnelheid Erg sterk (72Mbps)maar ik krijg geen internet, dit is erg vervelend omdat ik maar een kleine bundel heb.
Het ligt niet aan de router, ook niet aan mijn laptop want vorig jaar werkte het nog wel, en mijn oudere Huawei telefoon kan zonder problemen verbinden met de netwerken in kwestie. Weet iemand raad want ik heb alles al geprobeerd.

Bryan
Toestel: Samsung Galaxy A5 2016
Android 7.0

Bijlage:

Bewerkt (13 januari 2018 16:37)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren