Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • OnePlus 5

• Honor 9

• Samsung Galaxy J3 (2017)

• HTC U11

• Huawei P10

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

nr1

nr1

• Lid sinds 27 december 2016
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2017
  • 22:19

ik zit er over te denken een fabrieksherstel uit te voeren op mijn galaxy s5+ android 6.0.1 maar ik vraag me af hoe ik al mijn gegevens kan behouden? fotos videos en muziek heb ik gewoon op mijn sandisk geheugenkaart staan maar ik vroeg me af of deze gegevens na fabrieksherstel wel beschikbaar zijn? ik las namelijk ergens dat als je fabrieksherstel doet je geheugenkaart een nieuwe sleutel aangewezen krijgt en al je gegevens niet meer te zien zijn? klopt dit en moet ik deze uit mijn tel. halen tijdens fabrieksherstel?

en wat ik niet begrijp is hoe je data zoals in spellen kunt bewaren voor als je na fabrieksherstel deze spellen opnieuw download alles nog aanwezig is? het gaat om de spellen mini militia, traffic racer en 4 plaatjes 1 woord.

en hoe zit het met gegevens zoals notities en afspraken in s planner?

bvd

OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 768
  • Reputatie 10
  • 20 juni 2017
  • 14:56

Issue met SD-kaart heb je alleen als je die beveiligd, cq encrypted hebt. Het verwijderen van kaart tijdens fabrieksherstel helpt niet bij beveiligde SD-kaart (dat is juist nut van beveiligde kaart), dus je zult zelf back-up van de data op de kaart moeten maken, bijv op je pc.

Maak vooraf een volledige backup met Samsung Kies of Smart Switch. Dit zou back up van apps en data (ook van de apps) moeten verzorgen.

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root (for testing only)
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 5 N920T - 7.0 (main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren