Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 8 Sirocco

• OnePlus 6

• Xiaomi Mi A1

• Samsung Galaxy S9+

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Mashhour

Mashhour

• Lid sinds 19 maart 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 19 maart 2018
  • 09:14

Hey allemaal,

Onlangs heb ik een Samsung galaxy s9+ gekocht vanuit gsmweb.nl. Het gaat om een dual sim s9+ die dus is manufactured in Vietnam. Ik vroeg me dus af of dat nou heel veel uitmaakt of het nou in Vietnam of in Korea is manufactured. Daarnaast, wordt de dual sim alleen in Europa verkregen, want vond het ook gek dat de exemplaren in de mediamarkt bijvoorbeeld dat niet waren en iedereen op YouTube die reviews enz over de s9+ ook een single sim telefoon hebben.
Alvast bedankt voor jullie reactie!

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5878
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • 20 maart 2018
  • 09:22

Op zich maakt het niet veel uit. Wat er soms anders is dat 4G frequenties in Azie / Amerika anders zijn en dat daardoor toestellen uit die regio's meer kanalen ondersteunen van die regio (met als gevolg dat er minder kanalen ondersteund worden van de gebruikte frequenties in Europa). Dat kan evt. gevolg hebben dat je bv geen landelijke 4G dekking hebt omdat een bepaalde frequentie die ver rijkt niet ondersteund is. 

Maar dat hoeft niet per se zo te zijn. Misschien kun je er achter komen welke banden/kanalen jouw toestel ondersteunt, en welke banden/kanalen jouw internet provider aanbiedt. 

zie bijvoorbeeld: http://www.4gmasten.nl/achtergrond/lte-umts-gsm-banden-en-frequenties

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren