Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • OnePlus 5T

• HTC U11+

• Huawei Mate 10 Pro

• Google Pixel 2 XL

• LG V30

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 5304
  • Reputatie 250
  • 5 december 2017
  • 14:36

werkt het bovenstaande niet download en installeer dan dit tooltje zorg dat je het tooltje als administrator (rechtsklik muis) uitvoert en kies overal voor ja en kies ook voor system wide. 

verder kun je nog een beetje wiebelen bij de micro usb ingang van de tablet als hij aangesloten is kan namelijk zijn dat er niet goed contact gemaakt wordt of check de mircro usb ingang op sporen van stof en vuil en purk het er voorzichtig uit met een plastic of houten tandenstoker of iets anders wat erin past zolang het maar geen metaal is of stroom kan geleiden. 

helpt dit ook niet dan sta ik even voor een raadsel.

Bewerkt (5 december 2017 14:44)
Rokil

Rokil

• Lid sinds 14 januari 2013
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 5 december 2017
  • 21:48

Yes! Dat was het.
Dankzij die ADB installer werd de tab ineens wel herkend in download mode. Hierna was de procedure om de nieuwe rom te installeren een fluitje van een cent en inmiddels ben ik bezig om de tab helemaal in te stellen.
Tot nu toe werkt hij veel sneller en soepeler met de nieuwe rom.

Bedankt voor een ieders hulp.

Samsung Galaxy S6
Samsung TabPro 12.2
Samsung Galaxy S5
Samsung Note 10.1

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 5304
  • Reputatie 250
  • 5 december 2017
  • 21:56

Yes! Dat was het.
Dankzij die ADB installer werd de tab ineens wel herkend in download mode. Hierna was de procedure om de nieuwe rom te installeren een fluitje van een cent en inmiddels ben ik bezig om de tab helemaal in te stellen.
Tot nu toe werkt hij veel sneller en soepeler met de nieuwe rom.

Bedankt voor een ieders hulp.
Mooi dat het gelukt is😁
En nu hopen dat het toestel beter en sneller gaat en blijft werken dan voorheen met lineageOS rom.

Bewerkt (5 december 2017 22:09)
Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 1504
  • Reputatie 20
  • 6 december 2017
  • 10:32

Haha gizmobinky, zie je nou wel, dat jij helemaal niet naar IOS kunt gaan ?
We kunnen je hier gewoon niet missen !.

Samsung Note geroot 4.4.4 Spirit Rom
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 5304
  • Reputatie 250
  • 6 december 2017
  • 11:28

Haha gizmobinky, zie je nou wel, dat jij helemaal niet naar IOS kunt gaan ? We kunnen je hier gewoon niet missen !.
dat is te veel credit voor een paar linken naar downloads ;-).

ik moet trouwens we toegeven dat die iphone me altijd in de weg zit, als ik wat simpels wil doen moet ik eerst een boel handelingen doen en als het dan halverwege bijna lukt dan mag het weer niet…. raar systeem.

en waar ik me het ergste aan stoor is dat de ene app de terug knop linksboven heeft en de ander weer linksonder…. heeeeellll vervelend, en ja ik weet het je kan naar links swipen maar laat ze toch gewoon een terug en menu knop op die iphone's inbakken.. is zoveel handiger.

Bewerkt (6 december 2017 11:34)
Rokil

Rokil

• Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 6 december 2017
  • 11:31

Nogmaals bedankt gizmobinky. Zonder jou was het waarschijnlijk niet gelukt, dus hoop ik dat je ook in de toekomst nog hulp aan android gebruikers kunt bieden.
@Timelord : jij ook bedankt voor je ideeën. Ik kan het je overigens wel aanraden om de lineageOS 14.1 op je TabPro 12.2 te zetten. Hij is wel degelijk sneller geworden en draait veel soepeler nu. Alles zonder te haperen en ook nu ik alle apps weer heb geïnstalleerd.
Voor het toetsenbord heb ik Hacker's keyboard uit Google Play gebruikt en die werkt gewoon goed. Ziggo go doet ook niet moeilijk nu mijn tablet geroot is, dus ik ben blij!

Samsung Galaxy S6
Samsung TabPro 12.2
Samsung Galaxy S5
Samsung Note 10.1

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 1504
  • Reputatie 20
  • 7 december 2017
  • 12:38

Ik wilde de rom downloaden (doe ik waarschijnlijk ook wel), toen bedacht ik me, dat de tablet van m'n vriendin is en die heeft er best wel veel spellen op staan met highscores en zo.

Als ik die ga flashen,, dan is ze alles kwijt. Lijkt me dus niet verstandig momenteel. ;-)

Zolang ze niet zeurt laat ik het maar zo.

Samsung Note geroot 4.4.4 Spirit Rom
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 5304
  • Reputatie 250
  • 7 december 2017
  • 13:10

Ik wilde de rom downloaden (doe ik waarschijnlijk ook wel), toen bedacht ik me, dat de tablet van m'n vriendin is en die heeft er best wel veel spellen op staan met highscores en zo. Als ik die ga flashen,, dan is ze alles kwijt. Lijkt me dus niet verstandig momenteel. ;-) Zolang ze niet zeurt laat ik het maar zo.
misschien het toestel even rooten zonder firmware herstel of reset en dan een complete backup maken van de apps inclusief data met titaninum backup-root dan de folder titanium kopiëren naar een pc of zoiets dan custom rom flashen en rooten vervolgens de titanium backup folder terug zetten en de apps inclusief data installeren en terug zetten.

tis een heel gepiel maar wel mogelijk.

angelo35

angelo35

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 3479
  • Reputatie 140
  • 7 december 2017
  • 14:00

Je kan gewoon 1 zip maken (alle apps) en dit dan terugflashen in recovery met titanium.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Rokil

Rokil

• Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 8 december 2017
  • 13:13

Op mijn tabpro stond Google Play standaard geïnstalleerd. Als je vandaar uit ieder spel een keer speelt worden alle behaalde scores opgeslagen in je account waarmee je op Google Play bent ingelogd.
Als je de eerste keer met je nieuwe rom een spelletje wilt gaan spelen, moet je dit gewoon doen vanuit Google Play met datzelfde account. In ieder geval de eerste keer. Alle scores en behaalde resultaten zijn dan weer aanwezig.
Zo werkte het bij mij in ieder geval al op mijn tabpro en note 10.1.

Samsung Galaxy S6
Samsung TabPro 12.2
Samsung Galaxy S5
Samsung Note 10.1

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren