Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • HTC U11+

• Huawei Mate 10 Pro

• Huawei Mate 10 Lite

• Google Pixel 2 XL

• LG V30

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

HuubU

HuubU

• Lid sinds 07 juni 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2017
  • 11:57

Sinds vanmorgen start mijn Samsung galaxy tab s  steeds vanzelf opnieuw op. Soms direct, soms na enkele minuten.

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2229
  • Reputatie 70
  • 7 juni 2017
  • 21:00

Had ik een paar dagen geleden ook last van. Op een gegeven moment lukte het mij toch de tablet volledig uit te schakelen. Na opnieuw op te starten nergens meer last van gehad. Oorzaak is mij nog steeds onbekend.

kampzijl

kampzijl

• Lid sinds 11 augustus 2017
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 11 augustus 2017
  • 18:34

Heb sinds enkele weken dezelfde klachten, Soms valt de tablet zomaar uit en start ie uit zichzelf weer op. Maar heel vaak gaat ie Iedere keer opnieuw opstarten. Moet soms een reset geven om het achter elkaar opnieuw starten te stoppen, Heb de tablet inmiddels terug gezet naar fabrieksinstellingen, hoopte dat daarmee het probleem verholpen zou zijn. Ook het plaatsen van een nieuwe batterij hielp niet.
Volgens een computerzaak heeft het doormeten van de tablet geen afwijkingen laten zien.
Wie oh wie weet raad?

huub.ubachs

huub.ubachs

• Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 11 augustus 2017
  • 19:12

Mijn tablet is via mediamarkt gerepareerd. Het heeft wel enige moeite gekost, maar nadat hij  de 2e keer opgestuurd was, is nu alles in orde. Er zouden contacten vervangen zijn. Ik heb de tablet ruim 2,5 jaar. De kosten zijn Euro 0,00.

kampzijl

kampzijl

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 11 augustus 2017
  • 19:49

Dank voor je reaktie. Mijn tablet, ook 2,5 jaar oud, heb ik destijds bij MyCom gekocht. Die keten is failliet. Wie weet raad waar ik de tablet nu (kosteloos) kan laten repareren?

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 5149
  • Reputatie 250
  • 12 augustus 2017
  • 10:21

Volgens mij heeft mycom dan een doorstart gemaakt ik kan in ieder geval wel op hun site komen. 

https://www.mycom.nl/

kampzijl

kampzijl

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2017
  • 11:31

Inmiddels met Mycom in Zwolle gebeld. Omdat de tablet 2,5 jaar oud is vinden zij het niet hun taak om hier iets aan te doen.

huub.ubachs

huub.ubachs

• Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2017
  • 15:42

Wat vervelend. En volgens mij zijn ze ook nog fout. Je hebt volgens mij in Nederland recht op garantie gedurende de tijd dat een apparaat gemiddeld mee gaat, dus ze zouden je minstens voor een deel tegemoet moeten komen in de kosten.

kampzijl

kampzijl

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2017
  • 17:30

Ja, is ook vervelend. Een apparaat van 2,5 jaar is te "oud"! Als de Samsung tab s nu een paar tientjes gekost had. Grrrrr

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 5949
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 15 augustus 2017
  • 17:46

Inmiddels met Mycom in Zwolle gebeld. Omdat de tablet 2,5 jaar oud is vinden zij het niet hun taak om hier iets aan te doen.

Ik zou nog eens contact met ze opnemen en ze hier op wijzen:

Veel consumenten denken dat zij standaard recht hebben op twee jaar 'garantie'. In de Europese Richtlijn Koop en Garantie is inderdaad een wettelijke termijn van twee jaar opgenomen. Dit is een garantietermijn die als minimum is voorgeschreven aan de lidstaten van de EU. Elke lidstaat mag daar andere regels voor maken. Zolang deze regels maar voordeliger zijn voor de consument.

Bij het omzetten van de Europese Richtlijn naar Nederlands recht is ervoor gekozen om deze twee jaar niet over te nemen. In de Nederlandse wet staat dat het product dat u koopt 'deugdelijk' moet zijn. Van veel producten mag u verwachten dat deze langer meegaan dan twee jaar. In veel gevallen kunt u de verkoper dus ook na twee jaar nog aanspreken volgens de Nederlandse wet.

U moet het product een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Voldoet het product niet aan de verwachtingen die u ervan had mogen hebben? En hebt u het product normaal gebruikt? Dan kan er sprake zijn van een ondeugdelijk product.

Bron: Consuwijzer: Praktisch advies van de overheid over uw rechten als consument

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren