Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • HTC U11+

• Huawei Mate 10 Pro

• Huawei Mate 10 Lite

• Google Pixel 2 XL

• LG V30

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

jmvdam

jmvdam

• Lid sinds 19 januari 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 30 december 2015
  • 00:30

Vorig jaar oktober heb ik een Samsung Gear Live gekocht enwas er super tevreden over. Ik droeg hem elke dag en maakte veel gebruik van alle mogelijkheden die de Gear Live heeft.
Het horloge deed ik wel af als ik naar bed ging en 's morgens als eerste het horloge weer om. Volgens mij moet dat voor de ophanging van het horlogebandje geen enkel probleem zijn.
Totdat aan één kant het pinnetje van de horlogeband niet meer in de kast bleef hangen. Het ophangpunt was dusdanig versleten dat het pinnetje er steeds weer uit schoot.
Dit probleem heb ik bij 2x bij Samsung neergelegd en beide keren kwamen ze tot de conclusie het gebruikersschade was en dus niet onder de garantie viel.
Ik ben met het horloge naar een juwelier gegaan om zijn mening te vragen m.b.t. deze schade. Het eerste wat hem opviel was dat de horlogekast een kunststofkast was en meteen daarna zei hij dit al eerder meegemaakt te hebben met een
horlogemerk die hij hierom uit zijn collectie heeft gehaald omdat de problemen niet opgelost werden. Dit merk verkocht in eerste instantie alleen goedkope horloges mét kunststofkasten en is later ook duurdere horloges gaan maken mét
ook weer kunststofkasten. Ook de duurdere horloges kregen problemen met de ophanging van het horlogebandje. 
Het probleem zit 'm in het feit dat metaal altijd van kunststof wint en de pinnetjes van de horlogebandjes zijn van
metaal. Dat houdt dus in dat op den duur de ophanging van de horlogekast het altijd zal begeven, ook bij gewoon dagelijks gebruik!
Ik ben nog steeds een Samsung fan, heb meerdere apparaten thuis van Samsung, maar dit akkevietje zit me toch
niet lekker en ik hoop dat ze met hun volgende generatie smart watches smarter zijn en de horlogekast van metaal maken.

Bijlage:

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren