Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi A2

• Xiaomi Redmi Note 5

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

• Nokia 8 Sirocco

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Lorelei_7

Lorelei_7

• Lid sinds 02 april 2018
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2018
  • 22:41

Beste mensen,

Het zou leuk zijn als ik die Mi Band 3 kon kopen met die aanbieding. Maarrrrrrr…..

https://m.gearbest.com/smart-watches/pp_009928044572.html?wid=1349303&lkid;=14752777

Kan ik er zeker van zijn dat hij een update krijgt naar Engels? En hoe krijgt hij die update dan? Heeft iemand daar ervaring mee?

Alvast bedankt!

Lorelei

Lorelei_7

Lorelei_7

• Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2018
  • 16:06

Ik lees op meerdere plekken, dat hij een officiele firmware update gaat krijgen naar engels. Maar geen bronvermelding. Dat is het ding. Is het nou een gerucht, of kan ik ervan op aan?

Lorelei_7

Lorelei_7

• Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2018
  • 18:00

Een live chat gedaan met gearbest. Hector vertelt mij dat het apparaat al in te stellen is in het engels. Ik heb daar een screenshot van gemaakt. Ik denk dat ik er maar voor ga. Wat voor buil kun je jezelf vallen voor €30…

Lorelei_7

Lorelei_7

• Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2018
  • 20:18

Hij is al binnen! Gisteren bezorgd en goed aangekomen. Dus ik heb er vandaag wat mee zitten spelen. En ik vind het een leuk ding. Oproepen komen goed door. Je kunt dan op het knopje drukken om de smartband te laten stoppen met trillen. En die actie dempt ook gelijk het geluid op je telefoon zelf. Best handig. Berichten van Whatsapp en Signal komen net als SMS'jes goed door. Zelfs berichten van enkele regels lang kun je volledig lezen op de smartband. Je kunt dan gewoon door het bericht scrollen. Het is wel handig om de melding direct van je smartband te verwijderen, want hij kan er maar heel weinig tegelijk onthouden. Je bericht blijft dan wel gewoon beschikbaar op je telefoon. Hij registreert mijn stappen en kan mijn hartslag meten. De wekker functie doet wel wat raar. Hij ging een paar keer teveel af. Gewoon om de 5 minuten, terwijl ik niets had ingesteld. Ik weet niet hoe dat kwam, maar hij is daar nu mee gekapt gelukkig. Ook reageert het scherm niet altijd meteen op mijn aanraking. Maar ja. Wat verwacht je nou voor dat geld?

De optie om de band in het engels in te stellen heb ik nog niet gevonden. Morgen maar even contact opnemen met Gearbest.

Lorelei_7

Lorelei_7

• Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2018
  • 21:31

Gewoon omdat ik het graag kwijt wil.

Ik heb contact gehad met gearbest over hoe je de mi band 3 instelt in het engels.

Het antwoord was
https://m.youtube.com/watch?v=YGJj69sC4eg

Een onofficiele manier dus. Ik weet nog niet of ik dat wil gebruiken. Wat is het risico? En hoeveel sneller heb ik het dan t.o.v. wachten op de waarschijnlijk komende officiele update?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren