Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi A2

• Xiaomi Redmi Note 5

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

• Nokia 8 Sirocco

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Simone64

Simone64

• Lid sinds 10 juli 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2012
  • 20:35

Hallo allemaal, ik had vanavond ineens een vastloper van een telefoon.
Ik hier op het forum gezocht, kwam wel eea tegen maar dat lukte niet en toen bedacht ik mij dat in de handleiding ook vaak een hoofdstuk zit wat ze dan noemen problemen oplossen.
Ik de handleiding op mijn pc opgezocht, geopend en naar dat hoofdstuk gegaan en binnen 2 minuten werkte mijn telefoon weer, GELUKKIG!!!
Hoezo verslaafd aan dat ding?

Maar goed ik wil jullie hierbij even laten lezen wat ik vond en wie weet heeft iemand van jullie daar ook wel eens wat aan al hoop ik dat dat niet nodig zal zijn natuurlijk.
Er stond:

- Probeer door de simkaart te verwijderen en weer terug te plaatsen de telefoon weer aan de praat te krijgen.
Lukte dus niet. Volgende stap:

- Forceer het opstarten van uw telefoon. Houd de aan=uitknop gelijk met de volume omhoog toets 5 seconden ingedrukt tot de telefoon trilt dan gelijk de toetsen loslaten en de telefoon start opnieuw op.
Hierna moet u de software van uw telefoon bijwerken.

Het werkte en ik ben weer reuze blij!

Bewerkt (24 april 2013 15:08)
Beuv

Beuv

• Lid sinds 23 juli 2011
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 26 september 2012
  • 22:27

Dit vondt ik op het xda forum:

this is most important part…

known key combinations so far:

while device is power OFF

Volume Up + USB cable connected to PC -> FASTBOOT MODE (BLUELED will light up)

Volume Down + USB cable connected to PC -> FLASHMODE (GREENLED will light up)

while device is power ON

Volume Up + POWER (for 10 seconds) -> resets the battery, its like removing the battery and putting it back in [device will vibrate once]

Volume Up + POWER (for additional 5 seconds, total 15 seconds)-> will power off hard, device will power down [device will vibrate thrice]

Bewerkt (24 april 2013 15:36)
peter4871

peter4871

• Lid sinds 07 april 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 april 2016
  • 23:28

Ik heb even een account aangemaakt puur om te reageren,.
Telefoon was vastgelopen.
beeld was zwart en alleen het oplaad lampje (oranje brandde)

Aan/uit  knop en volume omhoog voor nog geen 2 seconden en hij ging uit.
kon hem weer opstarten en klaar. 

Thanks mensen

jellevdburg16

jellevdburg16

• Lid sinds 04 mei 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2016
  • 11:53

Beste Beuv,

Waar heb je dat gevonden? Link graag

Gr Jelle

GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 553
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2016
  • 12:10

Hallo allemaal, ik had vanavond ineens een vastloper van een telefoon.
Ik hier op het forum gezocht, kwam wel eea tegen maar dat lukte niet en toen bedacht ik mij dat in de handleiding ook vaak een hoofdstuk zit wat ze dan noemen problemen oplossen.
Ik de handleiding op mijn pc opgezocht, geopend en naar dat hoofdstuk gegaan en binnen 2 minuten werkte mijn telefoon weer, GELUKKIG!!!
Hoezo verslaafd aan dat ding?

Maar goed ik wil jullie hierbij even laten lezen wat ik vond en wie weet heeft iemand van jullie daar ook wel eens wat aan al hoop ik dat dat niet nodig zal zijn natuurlijk.
Er stond:

- Probeer door de simkaart te verwijderen en weer terug te plaatsen de telefoon weer aan de praat te krijgen.
Lukte dus niet. Volgende stap:

- Forceer het opstarten van uw telefoon. Houd de aan=uitknop gelijk met de volume omhoog toets 5 seconden ingedrukt tot de telefoon trilt dan gelijk de toetsen loslaten en de telefoon start opnieuw op.
Hierna moet u de software van uw telefoon bijwerken.

Het werkte en ik ben weer reuze blij!

welke telefoon?

GerKuijn

ilonaYindi

ilonaYindi

• Lid sinds 09 december 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 december 2016
  • 03:58

Goedenochtend,

Word vannacht wakker omdat me telefoon continue aan ging en na zeg 30 sec weer uit en dan weer aan , Je zag in beeld alleen maar steeds SONY verder niks en dan ging hij weer 5 sec uit en ja hoor weer aan,
zeer irritant zeg ik zelf.
Aan en uit knop ingedrukt , hielp niks.
Toen dacht ik okay batterij er uit halen.
Tja waar zit de batterij en hoe kom ik daar ?
zoeken niks gevonden, dan slaat er lichtelijk paniek toe.
Het is nu 03.58 en zit achter de comp zachtjes om niemand wakker te maken en zo kwam ik via google hier terecht en dank zij deze reactie doet hij het weer .
Zeer dankbaar voor deze tip,
Hopelijk kan ik nog ff in slaap vallen
'Harstikke bedankt

roermonddebeste

roermonddebeste

• Lid sinds 05 augustus 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2018
  • 02:42

Ik heb een sony xperia die het ineens niet meer deed. mee naar de tmobile shop gegaan en die zeiden mij dat android was gecrashed en ze er niks aan konden doen. Is dit wel zo? Via de aan/uit knop en volume knop kom ik in dat menuutje met dat android poppetje, daar zijn enkele keuzes maar geen enkele werkt er. Is dit zelf op te lossen? Heb de telefoon over een weekje hard nodig voor werk

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 5878
  • Reputatie 250
  • 5 augustus 2018
  • 08:35

Om te resetten in recovery….ik neem aan dat je dat wilt.

Zodra je dat android poppetje ziet druk volume omhoog en inhouden en druk eenmaal power knop dan kom je in recovery.
Kan ook andersom zijn, volume beneden dan power knop of power knop en eenmaal volume omhoog of beneden.

Let wel op in recovery resetten wist als je gegevens (ook foto's, video's) het beste is om eerst alleen cache gegevens verwijderen en checken of het toestel nu wel start.

Of bekijk het eerste filmpje restoren/hard reset via een computer of tweede filmpje reset via recovery.

Bewerkt (5 augustus 2018 09:04) | YouTube filmpjes toegevoegd.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren