Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • HTC U11+

• Huawei Mate 10 Pro

• Huawei Mate 10 Lite

• Google Pixel 2 XL

• LG V30

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

okkehel

okkehel

• Lid sinds 30 april 2010
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 29 april 2014
  • 00:52

hallo Jasper,

Ik zag je berichtje. Die van mij is inmiddels ook in NL en komt vandaag (28-4) als het goed gaat in 058. Heb je al een oplossing voor je probleempje met het updaten? Ben benieuwd…

marten

okkehel

okkehel

• Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 29 april 2014
  • 21:28

Bij mij gebeurt het volgende: de updater (OTA) geeft aan dat er een update. Als ik die start dan wordt gestart met het downloaden van 4.4.27 (wekelijks pakket). Dat is volgens mij dus een nederlandstalige update. Ik heb de update afgebroken want het downloaden gaat nogal traag; probeer het later wel eens.

groet,

marten

hugha002

hugha002

• Lid sinds 10 april 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 10 april 2015
  • 20:57

Hallo,

ik ben nieuw hier en weet niet of dit het juiste topic is om de vraag te stellen. Ik doe het toch maar, als het niet goed is, dan hoor ik het wel.

Zelf heb ik een Xiaomi Redmi Hongmi Note 3g. Dit toestel bevalt uitstekend. Een kennis van mij wilde ook 1 en ik heb de 4G versie besteld. Nu het toestel binnen is en we deze in gebruik willen nemen vraagt deze om een update. Heb deze gedraaid en het is de MIUI V6 versie. Echter de taal is (nog) niet in te stellen in Nederlands.

Ik zou graag willen weten of er voor de MIUI v6 al een multi language pack is. En als dit zo is, waar kan ik deze vinden? Alternatief is terug te gaan naar te laatste V5 maar kan dit?

Alvast dank voor jullie reacties.

Xiaomi Redmi Note 3G

okkehel

okkehel

• Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 10 april 2015
  • 21:50

Ik haal updates e.d. hier altijd vandaan:

http://xiaomi.eu/community/forums/miui-weekly-rom-releases.103/

hugha002

hugha002

• Lid sinds 10 april 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 10 april 2015
  • 22:00

Daar heb ik al gekeken maar de V6 Multi language is er blijkbaar nog niet. Heb ook al op andere fora gezocht.

Xiaomi Redmi Note 3G

POELENBURG

POELENBURG

• Lid sinds 07 januari 2014
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2017
  • 16:47

Hey, ik gebruik rond de 3 of 4 maandjes mijn Xiaomi Mi 5, Android 7.0 MIUI 8.2.2.0 Global/Stabiel, en heb inderdaad geen Nederlands taal op mijn telefoon. Nu ben ik van plan om Multi Lang te installeren. Is er een kans dat m'n telefoon komt in een bootloop of dergelijke? En moet ik daarna nog gaan Wipen, of hoeft dat niet? Moet je bootloader unlocked zijn?

Bewerkt (17 mei 2017 16:58)
cjavervaart

cjavervaart

• Lid sinds 12 oktober 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 oktober 2017
  • 12:48

goed uitgelegd maar nu wat anders hoe unlock je de xiaomi max 2? anders kun je het niet eens installeren? mischien daar een nederlandse uitleg voor want ik kom geen stap verder heb het al geprobeerd maar kom op een chinese website die niet te vertalen is

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 5143
  • Reputatie 250
  • 12 oktober 2017
  • 13:22

goed uitgelegd maar nu wat anders hoe unlock je de xiaomi max 2? anders kun je het niet eens installeren? mischien daar een nederlandse uitleg voor want ik kom geen stap verder heb het al geprobeerd maar kom op een chinese website die niet te vertalen is
Is ook al een vrij oud topic maar ga eens kijken op xda developers weligt staat daar het andwoord.  

Verder heb ik geen xiaomi maar wat ik zo snel zie op xda valt het wel mee om de bootloader te unlocken. 

Ik ga hier ook geen handleidingen meer neerzetten vanwege het feit dat men de laatste tijd geen feedback meer terug geeft of iets wel of niet lukt daar ga ik geen energie meer in steken. 

misschien dat iemand hier een handleiding neer wil zetten hoe je de bootloader moet unlocken. 

https://forum.xda-developers.com/mi-max-2

Bewerkt (12 oktober 2017 13:34)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren