Proximus en Scarlet

Lees verder na de advertentie.
Zowel Proximus als Scarlet hebben via hun website laten weten dat ze extra’s aan zullen bieden, nu de uitbraak van het coronavirus ook binnen de Belgische landsgrenzen een feit is. Beide providers zetten in elk geval in op onbeperkt bellen voor alle klanten. In beide gevallen specificeren ze dat het om gesprekken gaat ‘naar vaste nummers’ – er is dus geen onbeperkt belverkeer tussen de mobiele klanten. Let wel, Proximus klanten met een prepaidkaart, krijgen geen toegang tot deze extra’s. Ook de 10 GB (extra) mobiele data die het bedrijf vrijgeeft, is beperkt tot postpaid-klanten van Proximus.
Naast voordelen voor de mobiele klanten, staan er ook meerdere voordelen opgelijst voor klanten met een vast abonnement. Klanten met een Scarlet Poco of Loco-abonnement kunnen voortaan met een gerust hart surfen over het internet. Volgens de Belgische provider wordt de snelheidslimiet van de internetverbinding – nadat de limiet is behaald – niet meer ingesteld. Proximus zal zijn klanten geen datalimiet meer opleggen, waardoor ze dus onbeperkt kunnen internetten. Scarlet Trio-klanten krijgen dezelfde ‘onbeperkte’ data als bij het Poco of Loco-abonnement, maar krijgen daar ook de onbeperkte belminuten en tv-zender ‘Movies & Series’ bij.
Extra tv-zenders
Ook Proximus verruimt zijn aanbod op tv, met eenzelfde ‘Movies & Series’-kanaal. Daarnaast kunnen Proximus-klanten met het tv-pakket terecht op het Studio 100 Hits-kanaal, die normaliter niet voor iedereen beschikbaar is. Voor Proximus-klanten blijven deze extra’s actief tot en met 31 maart; de Scarlet-klanten kunnen tot 3 april gebruikmaken van de aangeboden extra’s. Volgens Scarlet zullen de gebruikte extra’s worden vereffend op de definitieve facturatie. Nu naar buiten gaan soms niet tot de mogelijkheden behoort, is de zet om extra’s te bieden voor klanten een meer dan welkome actie.
Dank voor de tip, Sven.
Reacties
Inloggen of registreren
om een reactie achter te laten