Vodafone kampt wederom met een landelijke storing. Het betreft de derde storing in twee weken en wederom zijn er problemen met bellen en mobiel internet.

Lees verder na de advertentie.
Update 25/10/2021: De is verholpen. Excuses voor het ongemak. We hebben dit artikel bijgewerkt en opnieuw gepubliceerd.
Vodafone storing mobiel netwerk
Vodafone kampt sinds begin van de middag met een storing op het mobiele netwerk. Op de website van allestoringen.nl is te zien dat er sinds 13.00 uur honderden klachten zijn binnengekomen. Klanten ondervinden hinder met bellen, gebeld worden en mobiel internet. Ook verschillende gemeenten, GGD’en en rechtbanken zijn door de storing telefonisch onbereikbaar.
Zojuist heeft de provider op zijn forum het volgende bericht geplaatst: “Op dit moment kan het zijn dat je problemen ervaart met het gebruik van mobiele data en bellen en gebeld worden. Tegelijkertijd zijn ook onze interne klantsystemen niet bereikbaar. Het is dus nu niet mogelijk om je gegevens erbij te pakken of wijzigingen door te voeren. Onze excuses voor het ongemak. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.”
Menselijke fout?
Inmiddels is het probleem opgelost. Vodafone geeft de volgende verklaring: “De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je op dit moment nog problemen met het verbruik van data of bellen & gebeld worden? Herstart dan je toestel. Mocht je daarna nog steeds problemen ervaren, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.” Het is niet bekend wat de oorzaak van de storing. De laatste storing van vorige week had te maken met een menselijke fout.
Heb jij ook last van de storing? Laat het ons dan in de reacties weten en vermeld je woonplaats erbij. Zodra er meer nieuws is, zullen we dit artikel van een update voorzien.
Reacties
Inloggen of registreren
om een reactie achter te laten